Update

Var ju ute och käka i torsdags me Hampus, hans bröder, hans mamma och hennes man. Sjukt trevligt vare, och gott!!
förvånad att jag orkade äta efterrätt, men fick i mig halva sen fick måns resten haha! Men grymt gottt!!!!!

Innan vi käkade var vi och kollade efter kostym till Hampus, efter många ombyten så hittade vi en riktigt snygg :)
Sen sprang jag in på stadium och köpte ett par skor, behövde ett par svarta :)
redan skitiga ^^, ville ha i en annan färg, men behövde svarta och med tanke på vädret så e nog svart smartast!

Sen igår vart de ut och käka lite med Hampus och hans pappas familj :),
chickensallad, my favorite!!

Idag blir slappdag, sen ikväll ska jag jobba 21:45 - 02:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0