Update

Sitter och dunkar hööög musik och gör i stort sett ingenting, rätt skönt :) Men ska ut och rida en sväng sen blire nog lite coreträning gissar jag. Sen får vi se om jag kanske ska jobba ikväll, de visar sig.

Har pratat me Jonna och ja ska prova hennes Rein Bows på träningen imorgon ;D spännande, får se vad jag tkr om dom.
Om jag gillar dom köper jag ett par egna=) Rein Bows

Helgen har varit bra också, jobbade i lördagskväll och de gick jättebra, se alla fulla människor göra bort sig ;) hihi nej så farligt vare inte !

Ska nog beställa extensions idag, mitt hår växer i snigelfart och jag klipper mig typ hela tiden så de hinner aldrig bli långt, eller iaf inte så låntg som jag vill ha de. . .
så vi kör på feeejk! ;O


Igår firade vi mormor som har fyllt år, träffade min älskade kusiner, älskar dom såå mkt <3
Lärde dom att spela Uno, duktigt gjort av Otto som bara är 4år;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0