Soldusch

Har bokat tid för soldusch nu, ska bli skönt att få lite färg. Man känner sig så tråkig när man är blek, och jag har börjat få lite fobi för solarium, allt prat om hudcancer och skit. Nej, jag vill inte utsätta min hud för sånt, ja väljer de lite me hälsosamma alternativet ;D
Jag har gjort de förr och de funkar verkligen jättebra:), men man måste vara försiktig de närmsta 4timmarna efter behandlingen för att  de ska bli en jämn färg överallt. Inga tajta kläder och och undvika all form av vatten.
Jag kör även på den typen av spraytan där man blir sprayad "manuellt" av en person, de ger mycket bättre resultat än att ställa sig i en soldusch. När man gör de manuellt kan man själv välja hur mycket färg man vill ha osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0