Random

En tjej ska hjälpa mig med designen till bloggen, men hon hade ett par stycken att göra före min så de kommer dröja, så om någon är sugen på att hjälpa mig så säg till för sjutton, trött på den här nu !!!!

Snart ska jag laga lite middag, blir något kul med lax. Har beställt hem lite saker me mamma, så de går att laga någon gott. De får bli något magert, ska fan ner i vikt nu!! Vart lite fusk i helgen då ja vräkte i mig en påse ostbågar, typ FY SKÄMS på mig :/!

Har beställt hem lite träningsgrejs nu, någon som provat bantaxin? Vet inte hur smart de är att trycka i sig massa "bantningspiller" men ajja, allt som hjälper är får gärna slinka ner! Och nu säger jag inte att ja vill bli värsta anorexia, men vill gärna tappa några kilon och bygga lite muskler och då behöver jag lite hjälp på traven. Men till detta nya träningskit medföljer iaf även diet&tränings böcker och fitnessdator och lite smått & gott och första månaden kostar i stort sett ingenting, bara frakt! så de kändes värt att prova.



Måste slå en pling till Ewe oxå, för lite blondering av min fula utväxt, hon ska även klippa mig inför modevisningen v. 21 :) De blir lugg igen, fan ja som sparat ut min nu men men, lugg är kul ;] ibland iaf! Ska nog inte till Uppsala på onsdag också och träffa min älskade Sandra, vi ses knappt något nu bara för vi har praktik typ 1000mil ifrån varandra. Men på onsdag blire käka och shoppa, sen är de bara 1 dag till påsklovet och sen jäävligt nära STUDENTKRYSSNINGEN =D wiiiie!

Ajja, nu fick ja skriva av mig lite, mamma borde vara hemma vilken sekund också
Och glöm inte att maila mig om någon vill hjälpa mig med bloggdesign =D [email protected]

Ciaao

Puss på världens bästa pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: du vet nog ^^

lägg upp naken bilder då kollar alltiid folk ! ^^

2010-03-30 @ 12:14:46
Postat av: Jennifer

vet inte vem du är, men ja tror ja skippar de hörruuu! ;P

2010-03-30 @ 12:31:24
URL: http://sh00rtiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0