Hoppträning

Kom hem från hoppträning för ett tag sen, de gick sjuukt bra :D provade ju som sagt rein bows och de funkade hur bra som helst, verkligen!!!! Så nu blire till att köpa ett par på direkten, får låna Jonnas så länge, vääldigt snällt :)
Jag brukar i vanliga fall vara väldigt "fipplig" med tyglarna och kortar och länger hela tiden och krånglar. Men nu satt handtagen där och jag hade samma längd på tyglarna hela tiden och de va sååå skönt. Jag brukar även va klumpig och kunna tappa tyglarna lite så dom blir längre och längre så ja måste typ tänka mer på mina händer än på allt annat, men idag kunde jag bara släppa de och börja rida ordentligt haha. Riktigt skönt, GULD till den som uppfann dom!
gryyymma, kommer nog aldrig mer rida utan haha! Rekommenderar starkt!


På fredag är de tävling på Rådmansö, Div 1
Så jag rider 1.20 som uppvärmningsklass :)

Jag & Edelweiss, 1.60m


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra grejer från travet, dom som rider monté har i stort sätt alltid såna på sina tyglar, dom flyttar dom från tömmarna=) Nice att ni i ridsporten har börjat använda dom.



Btw, lycka till på Fredag:D

2010-03-31 @ 20:29:08
Postat av: Jennifer

Ja precis, tycker de funka skitbra :D



Tack:)

2010-03-31 @ 22:30:30
URL: http://sh00rtiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0