Div 1 - Omgång 1

Hey hopp, tävlade i Enköping idag :) de gick både bra och dåligt.

Ella har typ under hela vintern varit ganska sur och tråkig, men nu jävlar är hon verkligen igång igen. 
1.20 förklass - Felfria, skiitfin runfa verkligen hon hoppade varkligen med ryggen och trampade under sig med bakbenen och va verkligen riktigt fin :)

1.20 lagklass - Och här kom surtant fasonerna fram, hon gick inte fram för skänkeln för 5öre utan bara backade emot så vi började med att riva 1.an. Då skänkla jag på henne och drev framåt så mkt jag kunde men de hände inte mycket, hon stod verkligen emot. Så innan vi ens hunnit fram till 2.an så tvärnitade hon och och va skit arg, så ja korrigera henne lite med spöet en gång, och då vart hon sjuukt arg och sparkade rätt bakut, men hoppade sedan hinder 2,3,4,5 skiitbra men hon vart lite lojj och tråkig så ja va tvungen att få fram henne igen och då vart hon skitarg och tvärnitade och ville ingenting så då vart vi uteslutna, de sög verkligen! Har aldrig varit dålig i en laghoppning så jag vart riktigt besviken och arg, men jaaja tur att dom andra tjejjerna var duktiga, så vi slutade på 3.e plats av 15lag vilket var väldigt bra =D men nu vet ja förhoppningsvis hur ja ska göra för att undvika hennes jävla suriga fasoner! För sånt vill vi inte va me om, dumma häst :P
I laget red: Jag & Edelweiss, Sissela Smith & April Love 2k, Maria Gustavsson - Makarova och Jennifer Wigh - High Value :)
Jag tänkte prova att rida med Rein bows, och om de funkar bra så köper jag ett par :D tkr dom verkar riktigt bra, men de är väl individuellt vad man tycker så jag ska prova innan jag köper :)
Rein Bows
Jaja, de va väl allt jag hade och komma med för tillfället ;P

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0