Wednesday

Hoppträningen igår gick bra, hoppade lite ban på 1.30 och de gick bra. Hon hoppar högt och fint, men hon är i högbrunst så hon är en riktig surskalle och går emot skänkeln i stort sett hela tiden. Så de var mest att åka med och låta henne göra som hon ville haha, men hon älskar ju att hoppa så de va inga prblem:)

Idag har jag bara varit i skolan typ, hade massage på fitnessen me olja och allt, så jääävla skönt!!! Sen tog ja en sväng till Hampus jobb och va där nån timme. Nu blire plugg hela kvällen, blää! Hampus och pappa är ute och meckar och ska tydligen göra de några timmar så ja får väl sitta här i min ensamhet och dö me mina läxor ;O

Har föresten syndat och köpt en påse ostbågar, men va på gymmet i en timme idag så de kan jag väl vara värd (a)

Jag och älskling för typ 2 år sen, nördar inne på stadium, diggar mössan han har dragit på sig ;), min sötnöt:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0