Vårkänslor och födelsedagskalas

Idag gick jag upp tidigt som fan, kl 9 haha. Usch, fick jag bestämma skulle de va olagligt att gå upp föra kl 10 ;). Men iaf, så gick jag och Lina ner till stallet och fixade hästarna sen drog vi ut på en grymt skön uteritt. Solen lyste och de var skitfint väder, väääärme <3
Sedan bar de av mot Almunge och fira ena kusinen som fyllde 3år idag . Sötnoosen, fick typ bara Blixten McQueen grejjer, snacka om överlycklig ;)
De togs lite pics i bilen på vägen dit,
Idag gick jag upp tidigt som fan, kl 9 haha. Usch, fick jag bestämma skulle de va olagligt att gå upp före kl 10 ;). Men iaf, så gick jag och Lina ner till stallet och fixade hästarna sen drog vi ut på en grymt skön uteritt. Solen lyste och de var skitfint väder, väääärme <3

Red Ella me hackamore idag, för hon har fått ett liitet sår i munnen. Gravida Bell på bild, med Lina på ryggen :)

Stannade till hos mormor, hon tog ett kort på oss :)


Sedan bar de av mot Almunge och fira ena kusinen som fyllde 3år idag . Sötnoosen, fick typ bara Blixten McQueen grejjer, snacka om överlycklig ;)

De togs lite pics i bilen på vägen dit,


Jag och min älskade lilla Gissa, som nu förtiden bor hos mormor. Men sover hos mig ibland iaf <3


Kusinvitamin Lina:) och en trött Gissa. Vi fick sitta på sätena i bakluckan, var helt fullproppad bil ;]


Lina, Gissa & jag :)


Sötnooosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0