Söndag

Idag sov jag till typ 12, så skönt. Längesen jag fick sova länge! Vaknade av att älskling kom hem från jobbet med en bukett röda rosor, min gulleplutt <3 Då vart de frukost och en dusch sen vidare på dop/namngivelse. De var Hampus kusin Elvira som skulle "döpas" men de var inte ett vanligt dop i kyrka utan en namngivelse i fin utomhus miljö. Väldigt fint vare :)!
Sen hem och städa och mysa lite, och lata som vi är orkade vi inte laga mat. Så vi drog in till stan och käka, men nyttig som jag är tog jag en sallad. Yummie =D
Nu är vi hemma hos mina pääron och ska sova, är typ sjuukt trött!!!
Bjuder på en skabbig bild från verkstan ;P Nästa gång kan jag ta kort när ja är stilig i mina arbetskläder ;O woow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0