Påmiddag x2 och jobb!

I lördags var de påskmiddag för hela slanten! Men på morgonen drog jag och älsk först till hans jobb och skruva lite bil, fast de vart mest spackla och slipa. Jag hade inga verkstadskläder med mig så ja slapp jobba ;D! Men antar att jag kommer få slava där nere typ hela lovet ;O.

Sen på eftermiddagen vart de först påskmiddag hos Hampus mormor och morfar, väldigt gott & trevligt. Sen vid 4 åkte vi på påskmiddag hos hans farmor och farfar :P så ja de vart en hel del ätande den dagen kan jag ju lova. Men men, ibland får man väl offra sig lite för smaskigheterna (a)!

På kvällen jobbade jag 22:00 - 03:00, rätt död när jag kom hem! Men de var en rolig kväll på jobbet, jävligt mycke folk och bra drag tyckte jag, dom flesta som gick därifrån hade haft kul:) Träffade dessa brudar, som uppträdde i drygt en timme lr nåt. Dom var faktiskt väldigt bra, har inte hört så mkt av dom tidigare.
IMG_1481

POPLIFE RELEASE
Gruppen består av Anaïs Lameche, Fanny Hamlin och Sanne Karlssson

Play - Famous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0